Sekretarka
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
                       Sekretarka                
                        Miejsce pracy:  Wałbrzych                
                                Numer: StPr/25/1270
                            OBOWIĄZKI:
            - przyjmowanie, przekazywanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej,- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej,- prowadzenie wymaganych dzienników korespondencyjnych, książek i rejestrów oraz innych urządzeń ewidencyjnych sekretariatu,- prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi,- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, techniki policyjnej i biurowej, gospodarczego,- prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi,- przechowuje i przekazuje materiały wytworzone w Wydziale do składnicy akt oraz realizuje brakowanie materiałów niearchiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
                   WARUNKI PRACY:
            Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
                                Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera-umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagania inne:
- CV+ list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenia będące załącznikami do niniejszego ogłoszenia.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
                         Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na czas nieokreśłony.Godzina pracy: 07:30 do 15:30Wynagrodzenie: 4.666.00 zł + dodatek z tytułu wysługi lat do 20%
KONTAKT:
                         Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Najnowsze ogłoszenia pracodawców: